דרכים 2008* | שגריר 8888* |  זברה 03-5102001 | סטארט קופל 5676* | שירותי נזקי צנרת: מילגם  5041* |  בלו 8505* (פוליסות בהראל) | מוקד כלל ביטוח 6564* | פניקס 5070* | שומרה 03-9258012 | הכשרה 6564* | מנורה 6337*

גרסון

ביטוח אחריות מקצועית מחיר – מה כדאי לבדוק כאשר עושים סקר שוק

בואו נתחיל מהשורה התחתונה, בעלי עסקים עצמאיים העוסקים במתן שירות וייעוץ זקוקים לביטוח אחריות מקצועית ובמיוחד כאשר מדברים על עסקים של מאמני כושר לסוגיהם. הביטוח מאפשר לפעול בצורה נכונה ובטוחה, כאשר גם במקרים של נזק חלילה, יהיה מי שיכסה את העלויות השונות ויישא בתשלום הפיצוי על הנזקים. בעל עסק או עוסק עצמאי צריך לשקול ולבקש ביטוח אחריות מקצועית כדי לוודא שהוא מכוסה ומבוטח במקרה הצורך. לרוב, כאשר אנשים עובדים כשכירים, בעל החברה או העסק צריך לדאוג לעצמו לביטוח מסוג זה. אז מה יש לבדוק לפני שרוכשים ביטוח אחריות מקצועית? 

למה בכלל צריך ביטוח אחריות מקצועית?

כאשר אנשים בוחרים להקים חברה או עסק עצמאי זה בדרך מהסיבה שהרווח מהפעילות גבוה יותר מאשר  הרווח כשכיר באותו המקצוע. אך במקביל – גם רמת הסיכון החלה על בעל העסק לרכוש או לגוף עולה. ולכן, מומלץ מאד לבצע ביטוח אחריות מקצועית וכך להבטיח כי בכל מקרה של נזק שנגרם חלילה לגוף או לרכוש בלי כוונה ובשוגג, יהיה מי שיישא בעלויות השונות ויכסה את הנזקים על ידי מתן פיצוי. דוגמאות לפוליסות אחריות מקצועית הן: ביטוח אומנויות לחימה, ביטוח מאמן כושר אישי, ביטוח מדריך כושר ועוד.

למי מועיל ביטוח האחריות המקצועית?

בסופו של דבר, ביטוח אחריות מקצועית מועיל לכל הצדדים, בעל המקצוע והלקוחות שלו כאחד. מצד אחד הביטוח מאפשר שהפיצויים עבור נזקים, לא יכוסו באופן ישיר על ידכם אלא על ידי החברה המבטחת, ומצד שני הלקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים, כי במקרה בו נגרם חלילה נזק בשוגג – יהיה מי שיישא בעלויות הנזקים ויפצה אותם, בלי תלות במצב הכלכלי שלכם או ביכולת הפיננסית. חשוב לזכור, שבאופן עקיף – ביטוח אחריות מקצועית תורם גם לתדמית שלכם, כיוון שהוא מעניק ללקוח ביטחון, אחריות ואת ההרגשה שניתן לסמוך עליכם.

ביטוח אחריות מקצועית מחיר

כאשר אתם עומדים לפני סקר שוק מבחינת ביטוח אחריות מקצועית, יש נתונים שחשוב ומומלץ לקחת בחשבון על מנת שהמחיר אותו תשלמו לחברת הביטוח עבור האחריות המקצועית, יהיה לא רק משתלם – אלא עם תמורה מספקת. כך שהנתון הראשון אותו מומלץ לבדוק הנו גבול האחריות בפוליסה, גובה ההשתתפות העצמית והאם חלות הרחבות מהותיות בפוליסה. 

ביטוח אחריות מקצועית מחיר

עד כמה הביטוח מכסה את התרחישים הצפויים?

כדי להיות בטוחים שאינכם משלמים לשווא על הביטוח, בדקו את גבולות האחריות בפוליסה,את העיסוק המבוטח וודאו כי הרשום מתאים לפעילותכם היום יומית. פוליסה זו היא מקור לכסף וככזה צריכה להתאים לפעילותכם על מנת שבמקרה תביעה לא יהיה חסרון כיס. 

ביטוח אחריות מקצועית מבצעים רק אצל גרסון – סוכנות לביטוח!

גרסון – סוכנות לביטוח מתמחה בהתאמת פוליסת אחריות מקצועית. לחברה פוליסות מותאמות אישית בהתאם לאופי וההתמחות המקצועית שלכם, כאשר קשת התרחישים אותה מכסה הביטוח היא רחבה למדי וגם עומדת על תקרה משתלמת במיוחד. כדי להבטיח רוגע ושלווה לכם וללקוחות שלכם, הקרן מעניקה מענה כספי מהיר, ובכך היא מאפשרת לכם לשמור על התדמית שלכם ולהמשיך לעסוק במקצוע ללא חשש.

לסיכום

ביטוח אחריות מקצועית נועד עבור בעלי המקצועות החופשיים, והוא מאפשר להם כיסוי של נזקים במקרה של חבות מקצועית הנובעת מרשלנות. אצל גרסון סוכנות לביטוח בע"מ תקבלו את התנאים הכי טובים לביטוח זה !

מטפלים יקרים שלום רב,

ב 07.10.2023 נפתחה מלחמה בעקבות מעשי טבח ושואה שכוונו למדינת ישראל ותושביה.

לומדני שבעקבות הטראומה שחוו תושבי העוטף ובכלל ,נרתמו אלפי מטפלים-מתנדבים, בתחומי הטיפול השונים ותומכים השקם וערב בנזקקים לכך .

חשוב להדגיש ולהבהיר כי פוליסת האחריות מקצועית שלכם מכסה את אחריותכם בעת מתן מבורך זה, כל עוד עונה על הכשרתם בפועל.

במעמד זה אני רוצה להודות באופן אישי על פעילותכם המקודשת.

אורן גרסון-מנכ"ל

*בכפוף לתנאי הפוליסה וחריגיה.