דרכים 2008* | שגריר 8888* |  זברה 03-5102001 | סטארט קופל 5676* | שירותי נזקי צנרת: מילגם  5041* |  בלו 8505* (פוליסות בהראל) | מוקד כלל ביטוח 6564* | פניקס 5070* | שומרה 03-9258012 | הכשרה 6564* | מנורה 6337*

גרסון

טופ ספורט מנורה

ביטוח פוליסת טופ מנורה, פוליסת צד שלישי עם ביטול חריג ביטוח אחריות מקצועית לספורטאים. צרו קשר לפרטים נוספים לגבי ביטוח טופ ספורט מנורה.

בתור אנשי מקצוע אשר מרוויחים את לחמם מאימון או הדרכה ספורטיבית, אתם בוודאי יודעים על אינספור הסכנות אשר אורבות למתאמנים שלכם. מתיחת שרירים, פציעות גופניות, ליקויים נפשיים או שכליים והידבקות במחלות הן רק חלק קטן מהנזקים אשר המתאמנים שלכם עלולים לחוות, בצורה כזאת או אחרת. התכנית המשולבת מבית מנורה לביטוח צד שלישי ואחריות מקצועית למאמני ספורט מעניקה לכם את ההגנה המושלמת מפני כל תביעה בגין נזק כזה או אחר אשר עלול להיגרם למתאמנים שלכם במסגרת פרק זמן ההדרכה המקצועית.

טופ ספורט מנורה

הפוליסה של טופ ספורט מנורה המשולבת תספק לכם מענה בתחום ביטוח האחריות המקצועית וביטוח צד שלישי, והיא מכסה את פעילותכם המקצועית ומגנה עליכם מפני תביעות בגין נזקי גוף ונזקי רכוש, אשר עלולות לנבוע מרשלנות, וכן ביטוח תאונות אישיות על פי חוק הספורט, אשר מספק מענה לפציעה של מתאמן בזמן פעילות אשר איננה קשורה בהכרח לטענה של רשלנות.

אודות תכנית הביטוח – Top Sport Menora

כפוף לתעודת מאמן/ת מוסמך ממסד מוכר
כפוף לתעודת עזרה ראשונה בתוקף של המאמן/ת
כפוף לאישור רפואי בתוקף של המתאמן/ת בטרם תחילת הפעילות
הכיסוי מוגבלת לקבוצות עד 30 איש המתאמנים בעת ובעונה אחת
גיל המתאמנים החל מגיל שבע
הכיסוי על פי הפוליסה כפוף לעמידת המבוטח בהוראת סעיפים 2, 5 ו-8 לחוק הספורט, תשמ"ח-1988
הכיסוי לא יחול על תחרויות ספורט מקצועי
הכיסוי לא יחול על ספורט אתגרי ו/או ספורט אקסטרים
הפרמיות הינן על בסיס ברוטו ללא אפשרות להפחתת דמים
גבולות האחריות עד 10,000,000 ₪ למקרה ולתקופה. עבור כל מאמן נוסף תשולם תוספת פרמיה בשיעור 50% בלבד. בצמוד למדד המחירים לצרכן כפי שיפורסם מעת לעת.
השתתפות עצמית עומדת על 5,000 ש"ח, 10,000 ש"ח עבור מאמן שחייה.

מהו ביטוח אחריות מקצועית?

המטרה של פוליסת אחריות מקצועית היא לכסות את אחריותם של העוסקים במקצועות חופשיים. מאמנים או מדריכים בענפי ספורט שונים שייכים לקטגוריה זו של בעלי מקצועות חופשיים, וביטוח אחריות מקצועית מעניק להם כיסוי בכל הנוגע לסוגים שונים של נזקי גוף או נזקי רכוש, אשר עלולים להיגרם בעקבות הפרת חובתם המקצועית.

אם תבחרו באפשרות של ביטוח אחריות מקצועית, אתם תיהנו מפיצוי כספי בגין כל סוג של נזק שנגרם לצד שלישי בעקבות רשלנות מקצועית לכאורה, אשר מטילה חבות חוקית של המבוטח כלפי הצד השלישי.

פוליסת צד שלישי עם ביטול חריג אחריות מקצועית

כאשר הדבר נוגע לנושא של פוליסת צד שלישי, ישנם מושגי יסוד אשר חשוב להכיר. המושג "מקרה הביטוח" מדבר על אירוע תאונה בלתי צפוי אשר הביא לאחד מן המקרים הבאים: נזק גופני, מחלה, ליקוי נפשי או שכלי ומוות. בנוסף, מקרה הביטוח מתייחס לנזק ו \ או אובדן לרכוש צד שלישי. המושג "הנזק" מתייחס למקרה ביטוח, או לסדרת מקרי ביטוח, אשר נובעים ממקור אחד או מסיבה מקורית אחת. המושג "דין הפוליסה" מתייחס לדינים הנהוגים לפי החוקים של מדינת ישראל.

מאילו יתרונות ייהנה המבוטח בביטוח אחריות מקצועית?

  • פיצוי המבוטח בגין כל סוג של נזק בשל מקרה הביטוח, עד לסך גבול האחריות למקרה הביטוח. הדבר נוגע למקרה ביטוח אשר הוגש במסגרת תקופת הביטוח, עד לאחר התאריך הרטרואקטיבי.
  • המבוטח בפוליסת אחריות מקצועית יוכל לקבל פיצויים על כל סכום שהיה עליו להוציא במסגרת ההליכים המשפטיים, כל עוד מדובר בהוצאות משפט סבירות, אשר ייעשו בהסכמת המבטחת להגנה בפני אפשרות של תביעה.
  • בעל פוליסת אחריות מקצועית יזכה לאפשרות של פיצוי בגין נזק בעקבות מקרי ביטוח אשר נובעים ממקורות שונים, עד סך גבול האחריות למשך תקופת הביטוח.

מטפלים יקרים שלום רב,

ב 07.10.2023 נפתחה מלחמה בעקבות מעשי טבח ושואה שכוונו למדינת ישראל ותושביה.

לומדני שבעקבות הטראומה שחוו תושבי העוטף ובכלל ,נרתמו אלפי מטפלים-מתנדבים, בתחומי הטיפול השונים ותומכים השקם וערב בנזקקים לכך .

חשוב להדגיש ולהבהיר כי פוליסת האחריות מקצועית שלכם מכסה את אחריותכם בעת מתן מבורך זה, כל עוד עונה על הכשרתם בפועל.

במעמד זה אני רוצה להודות באופן אישי על פעילותכם המקודשת.

אורן גרסון-מנכ"ל

*בכפוף לתנאי הפוליסה וחריגיה.